wupsss..!

Klar för dagen, nu e det dirr i säng. Snart. SKulle ju träna ikväll men som jag sa., planen var ospelbar, så det blev löpning istället. Härligt, eller inte? Väl hemma igen hade jag blivit lovd pannkisar, men pappa hade fått brådis och stack dirrekt till ett möte. Men han ringde igen vid halv tio och kom hem och gjorde pankakor till mig:)!! gottgottgott! Typ sista gången på vår spis:(( dom cuttar ju gasen här snart:(. Nya induktionsspisen står redan och tar upp halva köket, men e dock inte inkopplad än. gasspisar is the shit!

Vd händer imorrn? jaa ni, leedigt:) asså från fotbollen, lite nice tid att födriva på sånt som egentligen borde vara plugg, men vi får se:) Halkbanan är iaf. bokad nu!!:) Nattinatt på er!! <33

Kommentarer
Postat av: Tora

va, har ni fått en ny spis? äre snart dom ska stänga av den? hur ska det gå för oss då? jag älskar gasspis.

2010-02-19 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0