Utkast: Feb. 28, 2010

nämen hallå!

Härligt ledig man e nu. Inga schemalagda träningar som tar fem timmar allt som allt.

I frdags hängde jag med sara och sofia, nej shit, nu kom jag på att jag glömde skicka in MT.loggen , bajs. Vi va iaf. på ojojoj och wollmars.


Igår sov jag länge. Det va länge sen nu för alla tidiga lördagsträningar. Sen upp och en joggingtur med sofia. Sen kolla os, duscha, och sen middag. Sen va det impro @boulevard, så jäkla bäst. Alla borde se det. Jag älskar improvisationsteater. DOm intevjuar en person, luuk igår. Sen spelar dom upp scener av vad det han berättar ibland:) skitkul;)

Idag har jag skottat som en dåre, övningsköra om ett tag. Sen ska jag antagligen ut och löpa, får se om det blir nu eller sen. Måste plugga också... jaja.


Kommentarer
Postat av: sara

fett värd kväll <3

2010-02-28 @ 17:55:48
Postat av: Tora

hahaha vad roligt att du gjorde ett litet instick där med mt och sen bara fortsatte på spåret innan<3

2010-02-28 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0