taagggg!

Ska nu försöka ta tag i ledarskapslektionen. Sen kemi också. BOkade en körlektion nu på onsdag förmiddag, yay, och riskettan. Ska sedan försöka boka in halkbanan så jag får det gjort! Har hittat min körkortsbok igen, så nu e det taaagg! Svenskaprovet idag, asså hur kan alla hinna klart så snabbt, eller inte alla, men vissa. Jag skulle gärna tagit en halvtimme till, men men. Kortare prov nästa gång tycker jag. Fysikläxiset gick ju iaf. bra! nu behöver jag iaf. inte tänka mer på det:) känner mig jäkligt trött, kanske blir en power MT innan plugget, aa, det blir nog så:) PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

ah läskigt att åka på halkbanan

2010-02-15 @ 18:06:02
Postat av: sara

vad är MT?

2010-02-15 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0