rötis

Yay! Tunnelbananorna går igen! RÖta man har ibland att det är just den rätta som fungerar, och med femminuterstrafik också:) Kom snabbare till skolan idag än vad jag gjort någonsin kändes det som. Fysikprov idag. Hoppas det gick bra, borde faktiskt ha gått bra, om jag inte var heelt ute där, annars ere dåligt.

Skulle försöka chacka nya mvhandskar, men som vanligt med mig vill jag bara ha en speciell sort. Inget ovanligt att besöka flera olika butiker i samma kedja för att försöka hitta det jag söker. Ibland lyckas det, inte denna gång. Tog ett par andra, e ju öppet köp iaf. Men när jag kom till kassan va det mycket billigare än det stod på prizetagen, så jag kanske behåller dom ändå. SKa jämföra med mina gamla.

Ingen träning idag, eller ingen utsatt träning iaf. ska ut och löpa här hemm nu snart, får se hur mycket man pallar, för det e ju kallat ändå!! Sen blire semla! Skönt att slippa micromaten, dom kopplar inte in spisen hos pap förens på tors eller ngt, men nu e jag jos mamma och där finns en eller, nej två förresten fullt fungerande spisar.

Löpning nästa! -->


Kommentarer
Postat av: Tora

ÄLSKAR femminuterstrafik! SL<3

2010-02-23 @ 22:39:35
Postat av: soffan

JÄÄÄÄVLAR vad stor bilden är!!!

2010-02-23 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0