på g

Har precis käkat, kollade på glamourama också, tips från sofia, nice;) Har vart iväg på fömiddagen, och ska strax iväg till skolan. Sen är det studiebesök på hare krichna, och sen ska vi ha möte på älta ip, med pizza och läsk istället för pain-träning ute i kylan, härligt! Blir dock litet tajt eftersom studiebesöket e slut 17, och jag egentligen ska va i ält 17.30. ajja, vad ska man göra liksom, man kan inte vra överallt, min pizza kommer bli kall:( Sen ska jag hem till mamma, och sen we´ll take it from there! Ikvälll beättar jag mer om mitt mentala träningsprojekt! :) so long

Kommentarer
Postat av: Tora

du måste berätta om hare hare krishna!!!

2010-02-11 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0