NY vecka!!

Hej!

När var senast jag skrev, oj det va visst i fredags. I helgen har jag,... tränat såklart som vanligt. Sen hade vi bestämmt, eller ja typ bestämt att vi skulle käka tacobar efter det, men det men det hade jag glömt, och skulle på ett släkt-kalas, aa, surt, hade velast följa också. Sen gick dom och såg snabba cash efter som dom retades med igår. Men jag propsar på melodifestival-kväll med laget om ngn vecka;)

Ja söndagen tränade jag också, och övningskörde. Sen lurade linnea mig och jojo att ta hennes buss, men som tog fett låg tid för oss. Händer inte igen. Sen va det middag, och efter det kollade vi på terminator. hahah, det e ju lite av en stumfiilm?!

Sov länge idag, sen upp frukost + vänner. Iväg till skolan, lektion, lunch thai<3, lektion, hem. Det var dagens. Ikväll blir det Vapiano i goda vänners lag;)


Kommentarer
Postat av: Tora

den här snön kommer aldrig smälta.

2010-02-11 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0