"Minilov!"

Näst sist kvar på datakunskapsprovet, som vanligt på prov, men jag tror jag klarade det iaf. :) När jag kom hem var jag så trött så jag somnade, hade ont i huvudet också, brukar aldrig hända mig?. Vaknade igen vid 17 och kollade på OS-sammandraget. Sofia, skulle du låna sladden förresten?

Imorrn är det idrottsdag, vilket betyder endast en timme träning på morgonen. Nice dag. Sen e det helg. På måndag ska jag göra isbanan, så det blir ngen skola då heller, men jag har bara en lektion iaf. Så skola igen på tisdag.

Förresten var det en tjej i mitt lag som bröt foten på träningen i tisdags. Man ska inte träna på planen utomhus när det är såhär kallt! Förra året hade vi typ 5 korsbandsskador, två har fått klartecken att börja spela igen, tcå rehabar fortfarande, och en har slutat. USCH!


Kommentarer
Postat av: soffan

ooh heellloo goregous!!!



ehm nej men de behövs ju inte sa ja jue! haru läppstift eller? om inte så skulle du passa fett bra i det. asså rött. menneeeeeeeee ja har också ont i huvudet. fett creapy!!!

2010-02-18 @ 21:47:24
Postat av: Tora

snygg du är! ah vad nice helg<3

2010-02-19 @ 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0