lov, yez!

Vi hade jy musiken tidigare idag, så vi slutade typ redan vid halv 2. Sen skulle vi börja igen typ halv 4, såå jag och mackan satt ooch drog igenom alla frågorna till provet, vet inte om det gav så mkt, men det tog fan minst en timme. Sen kom alla andra och så drog vi en repris. Sen va det provet dååe, hoppas det gick bra, känns inte som jag svarade på frågan, meen men. Sist kvar som vanligt förresten.

Jag köpte att par klackisar sen;) haha tro det eller ej?? kommer jag någonsin använda dom? haha, dom e nice iaf.


Kommentarer
Postat av: soffan

fyfan vad fula! Ser ut som en felkonstruktion. Kommer nog kalla tillbaka den där jäveln inom ett par veckor du!

2010-02-27 @ 02:22:19
Postat av: Tora

OJ! undrens tid är inte förbi! de är ju fett höga också. kan du gå i dem?

2010-02-27 @ 19:10:31
Postat av: sara

asså dom är ju jättesnygga! vill också köpa såna, fast med lägre klack, vill ju inte bli 2 meter!

2010-02-28 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0