klass två varning

Jäfflar vad det snöar ute!! Skulle ju ha spelat match idag, men redan i torsdags stod det klart att den skulle bli inställd. Men ändå skulle vi ut och löpa. Så vi packa in oss i bilen och körde i snigelfart ut mot älta och plockade upp full bil på vägen. Det var jag som körde btw. Jag höll på att köra in i en plogbil, fast i väldigt långsam takt. Det blev sådär att bromspedalen hoppade för att bilen motverkar bromsandet så att den inte ska slira, men jag hann stanna. Sen när vi skulle hämta linnea i bagis så hade dom plogat jättebrett på trottoaren, men inte på gatan, så jag trodde det var där man skulle köra. Men då kom det två personer på gångvägen som typ skratta åt mig, och sen körde jag ner på gatan igen. Men jag höll iaf ett väldigt lungt tempo i snön hela vägen, inte snabbare än 50 ngn gång.

Men jag undrar en grej. DOm säger ju typ att man inte ska gå utanför huset, men tror dom att man ska få köldskador då eller? Jag kan förstå att de inte vill att man ska ut och köra bil och varnar för det, men att gå ut? ngn som vet?

Löpningen blev som man kunde tro inställd, för kallt. Men vi körde styrka i omklädningsrummet. hah. Sen hade richard bakat bullar som han lovat oss förut, spå då vare fest! Sen drog vi hemmåt, fick skjuts av christer till tuben, och sen har jag inte gjort mkt. SKa hinna med lite räkna nu så jag blir fri framåt kvällen, nice!

Eftersom vi inte har ngn spis blev det indian noha till middag igår, sen drog jag och sofi hem till sars och chillade. Kollade på glamourama och målade nagellack, haha;)som förövrigt va i samma färg som fysikhäftet, passande..

Juste, sofia och jag åkte ju till globen också, var såklart tvungna att kolla in nya buttrik´s. (stavningen?)


Kommentarer
Postat av: Tora

jag höll på att dö när jag var ute igår. det är nog därför de varnar. för att det är så uschligt.



gillar nagellacket, är det saras eller?

2010-02-21 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0