inskickat!

Ännu en fredagkväll med plugg!, inte ok. Men det e väl så det går när man inte atr tag i saker i tid. Tänkte fan göra lite förra helgen på dagens hinduism-inlämning, men icke. tis och ons gick bort för träning, skulle ha börjat igår, men aja. Förresten nice att jag har döpt tisdagens inlägg till måndag nedan, ups!

Imorrn blire träning vid 11, sen på släktkalas vid 14. Sedan har sofi lovar hjälpa mig med mitt PA <33 så det blir vad som händer sen, spik! och så ska det köras också, självklart, har förresten inte berättat hur det gick på lektionen:)

Det jag skulle öva mest på var att kolla i backspeglrna typ all the time tydligen. Han ba: -Du måste förbättra dina spegelrutiner, eller ja, du har inga, så du måste skaffa. Sen skulle jag planera bättre och öva på att följa skyltar och inte växla ner växel för växel som jag lärt mig, utan köra på samma höga tills man e tvungen att koppla ur och växla ner eftersom det tydligen gick bensin om man tryckte på kopplingen ofta, vill ju inte bli kuggad på det. Men jag ska fan ta köriset snart! jag e astaggad! övningsköra imorrn som sagt:)


Kommentarer
Postat av: soffan

ja du måste tagga som faaaaaan. btw mitt namn är sofia :)

2010-02-06 @ 18:03:29
Postat av: Tora

ehh vem är johan andersson?

2010-02-06 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0