Globen shopping in my <3

Yow!

Ledde lektion idag. Får väl ändå säga att det gick bra och va ganska kul också:) NU har vi gjort det, yes! SÅ nu e det inge fler ledarskapslektioner föräns vecka 13 eller ngt, soft.

Efter skolan åkte jag till globen:) Asså jag tycker verkligen globen shopping är underskattad! Det är typ alltid lungt där liksom, man kan bara strosa omkring där och känna sig hemma. Ingen kö till provrummen, bra för mig som alltid provar jääättelänge, och man behövar inte skuffas med folk, så jäävla nice!!

Nu blire pluggh ela kvällen anar jag religionsprov imorrn. Tar sovmorgon imorrn eftersom jag inte hann sova ngt i natt nästan..

Förresten, nu äre ju loov!! Redan träningslov eftersom våra tränare åker med 94:0rna till Portugal??! Fast vi ska såklart träna själva iaf... kanske blir en runda imorrn? på förmiddagen, njae kanske inte riktigt, men vi får se, spänande..;)

Sportlov = skidor!!! inte alperna:( men sälen:))) Men man kan väl åka skidor i alperna ända in på sommaren? kanske finns hopp, eller? är jävligt sugen på att pumpa lite puder iaf. ;) (tora, remember?? hahahahha, eller skulle du någonsin kunna glömma?)

Ha en great eavning mina sweetaste!!:)


Kommentarer
Postat av: Tora

eh va... jag har uppenbarligen glömt det jag aldrig någonsin kommer kunna glöma. fail. vad? nåt enskedeskolan skämt? jag börjar bli gammal

2010-02-26 @ 00:07:59
Postat av: Anna

haha, oldie, jaaa, slöjd-micke;);)))

2010-02-26 @ 09:31:12
Postat av: Tora

ah kunde just tänka mig det.

2010-02-26 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0