aha, yeah yeah

Imorse var jag uppe som vanligt, men inte för att gå till skolan, i alla fall inte den vanliga. Skulle ha körlektion:) Det gick bra, och jag hade förbättrat mig på vissa saker, innerspegel, itterspegel, blinka, döda vinkeln:) så yes! Ska boka halkbanan ikväll tror jag så att jag får den gjord så fort som möjligt. Han tyckte jag va redo för den efterso jag kan manövrera bilen så bra:)

Sen bar det av till skolan, lite sen eftersom lektionen drog ut på tiden lite, menmen. Sen skaolan och svenska lektionen var ju den roligaste på länge, lekar och tävling, ochs sen skulle vi skriva klyschiga dikter, min specialite;) så det  va nice;)

Tacobar till lunch, dock med kyckling denna gång, och sen lab. Blev klara tidigt, så kunde dra hem tidigare. Nu väntar träning, men jag undrar hur det kommer gå.., det snöar ju som fan, och då fårvi inte spela på planen. Lovar att dom kommer dra iväg ett mess tätt inpå och säga att "vi kör ute i orminge istället". Inget än iaf... Måste också försöka få ihop ledarskapsplaneringen så jag kan slänga iväg den i ett e-post-meddelande till lisa. Och sen är det word-prov imorrn på datakunskapen, ska jag öva till det?

Puss påer, simma lungt!

Kommentarer
Postat av: soffan

haha dina dikter ;)))))

2010-02-17 @ 16:28:26
Postat av: Tora

ja, du är verkligen stjärnan på klychiga dikter<3<3<3<3

2010-02-19 @ 09:10:13
Postat av: Tora

asså! det går inte att kommentera dikten! ska ett simpelt teknikproblem göra att jag måste bryta mitt löfte?!

2010-02-19 @ 09:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0