tjo tjena hallå!

Tjenna bloggen!

Juletider i allra högsta grad. Har lungna softa dagar, men ndå springer de iväg i ett huj!!

Idag va vi me mamma på länna sport, jag fick ett ryggskydd, nice och safe, alltid safe;) Måste fixa långfärdskrillor på ett sätt ellelr ett annat, men jag e inte big fan av klumpiga skor. Dom känns så oformliga, jajja, får se vad det blir. Annars då..? pluggar lite, chilllar lite. GOd jul på er och ett gott nytt år ifall vi inte hörs innan :D!!

Kastar upp en bild från iiii.... måndags var det!


Kommentarer
Postat av: soffan

Oj gud värsta ölmagen på mig! <3 eller öl sidan kanske. öl ringen!



/Sofia

2010-12-22 @ 22:07:24
Postat av: Tora

klumpig = oformlig

2010-12-26 @ 23:54:01
Postat av: soffan

Uppdatera då din tölp°°



jag har btw börjat igen

2011-01-09 @ 14:51:51
Postat av: Nina

Neeej Anna, det är inte juletider, det är för sjutton mitten av januari. Vet inte hur många gånger jag sett det här inlägget nu :P uppdatera :P hoppas du mår bra <3



Kram <3

2011-01-19 @ 23:44:36
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: soffan

Eller hur!!! man kräks ju. UPPDATERA FÖR I HELVETE!!!

2011-01-21 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0