Gbg 2010

Tjabba tjena Hallåå!

Nu va det gaalet länge sen.! Har haft fullt upp, och inte hunnit ens sova igen från förra helgen. Så det ska jag göra nu efter lunch hade jag tänkt. Har precis skickat in A-uppsatsen, hoppas på det bästa ;)

Det har vart mycket plugg, och mycket skojj.!

I helgen var vi nere i götet och liade boll. Ett riktigt sköninggäng på 30 pers från gih + ett lag från KI tog bussen ner i fredags kväll. Första atchen lördag morgon! Spelade dam, och mix. Dam gick suuper! Obesegrade till finalen då vi förlorade med 1-0 , surt, men men , dom va duktiga såå.. Men ett insläppt mål på hela helgen är inte fy skam det inte! Vi hde även mycket annat kul såklar, sov kanske sammanlagt 5 timmar på hela helgen. Därför är det dags att ta igen nu!

Det komiska är att jag skriver min A-uppsats om just sömn och dess betydelse för hälsan. Då är det ju super att jag iggar alla trötthetstecken, och sover mindre än någonsin då jag skriver den ;) men men iblan så.. man klarar sig.

Efter maten idag blir det som sagt sömn och softa, kanske ngt plugg efter detta, får se. Annars jobbar jag vid fem. E hemma vid 10, och då är det sova big time. Börjar ett dagen efterr, så det finns rum för sovmorgon :) äntligen!

Snart är det jul mina vänner. Julklappar, vafan ska man hitta på? Ska iaf. skriva min egen önskelista nu :) PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Tora

hahahahahaha ja det är jättekul att du skriver om sömn!

2010-12-16 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0