Solen skiner alltid på Ällta IP

tjaaa boggen!!

Kom precis hem från träningen och är redo att hoppa i säng om en si sådär 10 min kanske, skönt!. Ska försöka komma iväg tidigt till jobbet imorn, men får se hur det går..

Vad händer i helgen då? jaa. imorrn, ska jag nog hänga ett slag med magda, efter jobbet. På lör kväll racar jag ut till nina, det lilla skruttet ska till Ungern i 5 år! inte nådigt.. få se om jag sover där sen då. På söndag vet jag inte vad som händer. Detta är en spelfri helg, så jag ska passa på att "softa järnet" heh.

Upp med hönann imorrn!! natti mina gosigrisar!

(torb, när du kommer hem,, då jävlar!)


Soomar sommar och sol, havet och vin....lallalatrallallala, sommar!

Kommentarer
Postat av: soff-fan

boggen <3 <3 <3

2010-08-15 @ 02:04:42
Postat av: Tora

vad menar du?

2010-08-16 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0