lediga veckan!

Helloj mina skerties!

Befinner mig för tillfället hemma hos en leedig chillandes Tora:) När jag vaknade i morse gick jag ut direkt för att få lite frisk luft. Jag gick förbi morfar, så jag tänkte att jag kunde hälsa på honom, men han a inte hemma. Istället väckte jag tora och blev bjuden på frukost mums!

Denna vecka har varit mkt nice. Jag kan dra en sammanfattning:)

I måndags gjorde jag typ ingenting förutom att träna på kvällen.

I tisdags va jag hemma hos lisa och blev bjuden på riktigt mumsiga pannkisar med glass, mums! Sen på kvällen var det träning:)

Onsdagen, alltså gårdgen spenderades med magda. Vi hade bestämt oss för at cykla till gih och universitetet, men efter flera missöden, dåligt med hela cyklar och så, ställde vi dem vid gullis och tog tuben in istället:) Vi äkte till gih och vandrade runt där. Asså fett nervigt på måndag att börja i ny skola..., undra vilka som går där och jaa, undra undra undra, hoppas det blir awsoome.

Nu är jag som sagt hemma hos tora, ikväll blire träning:)

Tänkte slänga in en veckans flipp och flopp, det var länge sen:)

Flopp: Idrottsrelaterade skador!! Asså varför? I söndags drog madde i laget precis av sitt andra kosband, hon har precis kommit tillbaka fullt efter ca 1 års rehab, bajs. Linnea gjorde illa foten och hopar nu också på kryckor, som tur var, var intenting brutet. När vi gck till träningne den dagen "skojjade" vi om alla som gjort illa sig på planen. Man kan sätta ett kryss för varje allvarlig skada. i tre av 4 hörn, vid mittlinjen, utanför straffområdet, vid mittcirkeln, ja listan kan göras lång av avslitna korsband och brutna fotleder, Usch säger jag bara, jag hoppas det aldrig händer mig!

Flipp: Lediga veckan!! Skönt att ha en vecka mellan jobb och skola, heelt ledig, eller jag har ju träningar, men annars:)

Här får n ien cool bild som vi hittade i toras dator! puss och kram på återseende;)!


Kommentarer
Postat av: soffaan

jätte cool

2010-08-26 @ 16:52:38
Postat av: Tora

verkligen chill

2010-08-28 @ 02:36:29
Postat av: sara

nice!

2010-09-06 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0