ledig...:)

Hola folks! waruppp!?

Snart börjar skolan,.,.och allt annat. Eller egentligen drar väl det mesta igång den här veckan, men jag ska vara heelt ledig:), hela veckan, nice va?

Vad ska jag säga med.. Idag har jag varit i stan med sara och sofia. Vi fikifikade på hermans tror jag det hette, kan besökas igen må jag säga, fast då är jag nog mer sugen på buffen. Grym utsikt i alla fall. Sedan drog jag iväg till älta för att glutta på vår match, 1-1, i riesultat, inga glada miner där inte..

Just nu sitter jag och kollar på "No country for old men" ngn som har sett? helt weird film. Stora dela är den stum, helt tyst, men det blir nästan lite sådär äckligt läskuigt av det. Sen är skummingen helt lungn och tyst hela tiden, men skjuter folk hejvilt med något jävla bazzoka-vapen, helt crajzy!

Imorr har jag än så länge inga laner, skulle väl bli fint väder, hoppas prognosen håller:) Träning på kvällen, mmm, men det blir nice! Nu får ni ha det!, sooov så gott!

Kommentarer
Postat av: Tora

en gång när jag satt på hermans uteservering såg jag en råtta. under ett bord

2010-08-23 @ 12:33:58
Postat av: sara

oj, vad äckligt! vi får gå dit o äta middag någon dag! eller brunch

2010-08-25 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0