Bullandö babes<3

Hej Vänner!

Ska precis gå och lägga mig, är trööött. Stört nice helg måste jag ändå säga. Största delen spenderades ute på bullandö hos ninis! Åker nog ut en dag till i veckan för att träffa den lilla gosegrisen<3 innan hon åker!:) KOm hem vid femsnåret (kunglig allsång i bilen, visst johi?) , och åkte sedan med mina brudar in till vappis vid gamla stan och käkade gott! Pannacotta till efterrätt, mums! Livliga disskusioner, men vi skildes åt i fred.

Imorrn ska jag upp och jobba, tätt följt av träning med sköningarna i älta. Sen mådset jag verkligen röjja upp i mitt rum, det e näst intill katastrof här! ;) Nu bllir det huvudet på kudden, ooch släckt lampa!

nattnatt<3!

Kommentarer
Postat av: soffaan

vadå livlig diskussion?

2010-08-16 @ 10:39:02
Postat av: Tora

haha<3

2010-08-16 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0