Augusti

Hola Amigos!

Idag är det Augusti, och vilket fint väder vi har. Är helt ledig hela dagen, har inga planer (än så längen iaf.) Ska äta en sen frukost nu, väldigt gott. Macka, frukt och nyplockade hallon. Getingarna svärmar typ i hallonbuskarna, man får akta sig!

Igår var jag med magda och hennes kompisar felicia och jonny och grillade i tegnerlunden. Soft att grilla korv, måste göras mer! Vid 9 hade vi spatserat iväg till bion för att se den Inception. Jag måste erkänna att jag från början inte va så sugen på bio, men jag är glad att jag ändrade mig. Man var verkligen tvungen att vara med och hänga med i filmen, men den va bra. Det är nästan så att man bord se den igen nu för att kunna förstå början också;)

Till er som börjar få "söndagskänslan" ang. sommarlovet vill jag bara säga att det är en hel månad kvar! SÅ nice. Hela Augusti räknas ju lätt som en sommarmånad, vilket betyder att det är långt kvar eftersom det är just 1:a Augusti idag.

Igår var jag och hyrde inte mindre än 4 Wallander filmer. Även om typ alla hatar svenska deckare, så älskar jag dem! Det är så myysigt att kolla på. Mina favvisar just nu är helt klart millenium-serien, sen följer klassiker som Wallander, Beck och Johan Falk, ni får säga vad ni vill;)

Fick just lite planer. Globen. Älskade globen<3

Hoppas ni får en super duper dag!


Kommentarer
Postat av: Tora

åhhhhh vad gott med hallon. såg precis en annons för ert hus i mitt i söderort och tänkte "shit jag måste gå hem till anna och plocka hallon innan det är sålt"

2010-08-12 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0