soet!

Idag har det ju varit en jäklarn´s fin dag må jag säga! Har mest glidit omkring. Satt på verandan/altanen/stenscenen(?) och schtekte ngn timme på förmiddagen. Det var rena sommaren där!! Sen gick jag ocks köpte en piggelin<3. Sen gav jag mig ut igen på biljettutdelning, men jag hitta bara magda. Sen bitch-smsade jag med sara. Och sen sen sen gick jag in för att hämta en fotboll hos pappa. Fastnade såklart där. Kollade på tipslördag (AIK-Häcken) och somna såklar i schäslongen... tills Tora ringde och gjorde mig fri från billetterna. :) Sen kolla jag andra halvlek och sen drog jag hem till mamma igen. Thai till middagm, sen lira jag lite boll på gatan med T.

Nu blire millenium! sista delen. Det blir en väldigt lungn helg. Lika bra det så jag blir frisk/friskare.

Som sagt! nu börjare om 2 min! SOET


Kommentarer
Postat av: sara

haha, det var verkligen bitch-smsning på hög nivå ;) lite kul var det :P

2010-04-25 @ 00:15:47
Postat av: soffan

jag var också med!!! :))))))))))))))

2010-04-25 @ 15:31:49
Postat av: sara

var du? haha, anna is on fire

2010-04-27 @ 12:08:15
Postat av: Tora

Chill dag!

2010-04-27 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0