pain!

yo alla!

Hade världens headace hela dagen idag, brukar vanligtvis vara skonad från sånt skit, men inte idag inte. Tog två alvedon, och gick på kalas. Dock hade jag ingen vidare aptit, men men, lite tårta slank självklart ner iaf.;)

Missade dock toras teater på morgonkvisten:( hade verkligen velat se den, men jag var snurrig mm, så jag halvsov ända tills halv 4 då det var dags att samla sig. Hoppas jag lyckas sova bort det tills imorrn!

Det är vekligen pain att ha så ont i huvudet, jag lider med alla som har det ofta, peppar peppar. KOmmer inte ihåg när jag senast tog en alvedon. Måste typ ha varit när vi fortfarande gick på fältet! men men lite ska man väl lida;)

Detta blev en lungn helg, ingen fotboll, typ bara vila, men det behövs faktiskt ibland också!

puss puss

Kommentarer
Postat av: soffan

mmm nu förstår du hur tufft jag lever! ;) i högstadiet hade jag ju verkligen ont i huvudet varenda jävla dag. nu typ bara 3 ggr i veckan :))))

2010-04-18 @ 14:32:44
Postat av: Tora

mmm det var synd att ni missade.

2010-04-21 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0