ofta

Att vara sjuk är verkligen inte min grej! hatar att jag inte kan anstränga mig, inte träna, typ inte springa till tunnelbanan. När jag andas utomhus får jag typ hostatack för den kalla luten tror jag de e., och så börjar det klia i halsen och sen måste man ju hosta. Då kan jag ju inte ens gå till träningen och hänga., eftersom jag borde vara inne. Kul att vi har seriepremiär i helgen. Kul att vi har våran gotlandsmatch nästa helg, som jag känner redn nu ligger i farozonen.

Okej visst, jag brukar bli sjuk ibland. Men ofta är det bar alite ont i halsen ngra dagar, och sen kan jag typ träna igen, men så e det inte den här gången. Vet inte hur jag ska bli kvitt det här, känns inte som det kommer försvinna. Men det måste det ju göra.

Sen kommer jag förlor all musten, för man äter ju inte lika mkt när man är sjuk(man känner ju ingen smak heller!!) och då komer jag va helt lealös i benen sen när jag väl får börja träna igen. fan också.

jag är trött typ hela tiden, och därför sover jag mer för att jag hoppas att jag skabli frisk fortare då. Det borde jag också bli eftersom kroppens immunförsvar byggs upp när man sover, och det är ju bra. Men iaf. får jag int i ryggen när jag sover, så idag hade jag det, inte så nice, men samtidigt måst ejag ju sova!

Sen alla skolgrejjer, asså, jag bajsar på dom! Essäää, hemprov, talanalys, musikuppgift, fysikuppgift, projektrapport. Allt liksom. Hoppas that´s it! kanske ska göra allt ikväll, vad säger ni? ta igen mina sovtimmar som vakna istället?;) jaja, får väl se det.

Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig gumsi! men det är ju bättre att vara mycket sjuk väldigt sällan än lite sjuk ofta :)

förresten, det känns inte så vårigt med snön som faller över din header.. kanske en ny vårig bild o så? :D

2010-04-21 @ 22:45:05
Postat av: Tora

HATAR att vara sjuk

2010-04-21 @ 23:50:38
Postat av: soffan

host........... jobbigt. men assså e du inte hemma på valborg då azzå?

2010-04-22 @ 23:26:36
Postat av: anna

jo, jag tror vi åker första maj, om jag nu kan/får följa med nu när jag varit sjuk hela veckan.

2010-04-23 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0