Life will smile for you! It´s TRUE!

Tidig morgon, mösspåtagning, plugg, brasa, indiskt, minibrasa, sova!

Det var min dag det. Har hittat låten:) Så jävla härlig! Imorrn drar vi till gotland för att spela match, hem igen söndag förmiddag, TAGG! Nu måste jag sova, puss godnatt på er! life will smile for you!



Blixten slog ner ca 100 m från mitt hus i torsdags. Trädet exploderade och bitar/träprojektiler flög typ runt i en radie på typ 30 m. Om man hade stått bredvid hade man seriöst varit död nu!!

Kommentarer
Postat av: soffan

hahah ja, dock tycker jag min bild va snäppet vassare!

2010-05-01 @ 02:00:46
Postat av: Tora

älskar att du citerar min beskrivning av blixtnedslaget ;) eller vi kanske inte har pratat om det, isf uttryckte vi oss exakt likadant



hoppas marren gick bra<3

2010-05-03 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0