green light tanx!

sweet kväll, nej! Ont i huvudet, jag som aldrig får det, men men, ska sova bort det nu. Måsta bara säga att jag rockar på alias, hehe, ngn som vill spela sen?

Måsta bara berätta. Idag när jag skulle köra hem råkade jag svänga fel i en korsning där det normalt är väldigt, väldigt mkt bilar. Nu var det på kvällskvisten, så detta var för tillfället inte fallet. När jag skulle svänga vändter råkar jag köra in på fel sida av körbanan. Alltså motströms i trafiken eller hur man ska säga, inte bra!

Tänkte först satsa över den upphöjda delen som skiljde körfälten åt, men hejdade mig eftersom detta kunde inneburit skador på underredet av bilen. Istället får jag ändå plats att göra en hel svängom och ställer mig i svängfilen, dock meter efter stopplinjen, på väg ut på den större vägen igen.

Naturligtvis har jag lyckats att hamna framför den sensorn som känner av om det står någon bil där, och därmed slår om till grönt. Till följd av detta blev det alltså aldrig grönt, och där stod jag. Det var som sagt var inte mycjet trafik, så jag lyckas efter lite backning och lite manövrerande att få bilen över sensorn, och den gröna lampan lyser klart som en komet från skyn! Gasen i botten..

Det var kvällens, tyckte ändå att jag lyckades ta mig ur min egen-skapade "situation" bra och relativt smärtfritt! *helt smärtfritt. NATINATT på er soeetoes! <33zzz


Kommentarer
Postat av: soffan

hahaha<3 som en komet!



krya krya

2010-04-17 @ 11:50:16
Postat av: Tora

hahahaha drama!



förresten, du måste ta bort din snöande header! den gör mig deprimerad

2010-04-17 @ 14:15:05
Postat av: Anna

haha, jaa! jag vet. Men behöver ju min webbdisigner för att utföra de komplexa kommandona;)

2010-04-17 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0