Allt och inget!

Hoi!

SKivan avklarad för dena gång;) Superduperbra fixat var det iaf. askul med alla saker, ja ni som va där vet ju själva!:) Kvällen avslutades med en smått kylig, men händelserik långprommis! Sen va det hem i säng för att få sina timmar. Fixade ändå en lektion dagen där på förljt av träning på kvällen. EFter träningen, Saras skiva:))) man fick ascoola armband som lös när man bröt dom för att det blev en kemisk reaktion i typ. fattar ni? träffade sebastian och jimmy där också, evigheter seeen!!! Gick ändå skapligt för att hinna med tuben och hem och sova. Hade lovat Nina (och mig själv) hard work på m-kvisten, så 8.00 befann jag mig i skolan med frukosten i värran;)

Bajsjobbigt att denna vecka är så speckad i skolan och med fbollen, så nice att några vänliga själar lyckde skjuta upp en av inlämningarna tills på söndag!<3

Nu ska jag sova för att orka morgondagen! PUSS

btw, vi nailade vickan cup ikväll, bele nästa!:)))

Kommentarer
Postat av: Tora

ahhh jag hörde att tvillingarna var där!!!!

2010-04-30 @ 08:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0