whole-day, almost..

Tja!

bÖRJADE 11.15 med Fek A, men hade ått upp 7 för att göra fysik, mycket duktig jaf var;) Sen var det taco-bar-lunch, mmm, sen fy B och projekt arb. Sen var det vidare till londonv. och Ä för dubbelträning. Slngde i mig två risifrutti och en banan på vägen. Var som vanligt lite sen, men inte mitt fel., skolan e sen. Lyckades göra en praktvurpa för jag snubblade och satte mig bredvid stolpen och skrek töntigt, alla skrattta, och jag själv kunde inte sluta garva, asså varför?? Sen var det iaf. kul träning, så det var bra, men i slutet hade jag lite otur för jag valde kvitt eller dubbelt, men missa och fick 60 armh. situps och upphopp i potten, gjorde tio. Sen började det regna och vi gick över till ytterligae en timme på våran trääning. Sen var det dusch, och äpple+språngmarch till busssen, och nu sitter man här hemma igen:) skönt. Måste dock plugga hist, men orkar inte, men ska. om typ tio minuter och ett par after eight. Men ma får ha anteckningar med sig, så jag ska anteckna lite som jag kan ha med mig. Hade planerat med att vara ledig på fm imorrn,, och kunnat göra lite då, men icke, istället har vi ledarskap 830 till1030, men men.... Behöver verkligen stt aner och bara råplugga, men det e så seegt, får försöka klämma i det i helgen, kul.

See you later alligator;)!! <3<333 PÖSS

Kommentarer
Postat av: Tora

Oj vilken busy dag.

2009-09-07 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0