Uppdatering!

Hej, nu e jag jär igen;)

Idag borde jag ha pluggat mer, men vi åkte till ikea, och det tog längre tid än väntat eftersom dom var tvungna att plocka net bäddmadrassserna med en liten lyftkran. Men men . Måste verkligen ta tag i fysiken eftersom det kan komma läxförhör lite hux flux, men det ska jag iaf. göra imorrn fm. kl21 ska jag kolla på bachelorettE ELLER efterlyst, och sen ska jag duscha och sen räkna ngra mattetal, och sen äsa twilight,,..och sen...sova!! man va ju lite kändis på ikea också.. När jag stod och skulle söka på en vara på en dator, så kom deten männiiska och ställde sig på datan bredvid. Sen när jag gick sa han, -Anna väl? Jag ba, -Aaa..  Det var han som intervjuade ig när jag vann sanktan första gången, och han kom typ ihåg var jag spelade, och vad jag hette, och allt sånt där liksom, jag va lite kändis där;)

Matte, yay!!

 

IKEA

 

 

 

Finaly, bädmadrassen hittar sin rätte ägare;)

 

PUSS PÅ ER!! sES!<33


Kommentarer
Postat av: soffan

jaså en ny säng.....

2009-09-03 @ 15:14:48
Postat av: Tora

hahha vad bra att han kände igen dig!

2009-09-03 @ 21:21:19
Postat av: Anna

Nej bara en bäddmadrass.

2009-09-03 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0