Untill the break of dawn!

Hej hej!

Nu har jag äntligen fått sovit ut, ca 10 tim blev det, och sen kunde jag inte somna om även om jag var sömnig, och då vet man at man är mätt på sömn, och det e dags att gå upp;), annars bklir man bara seg. Idag har vi sista matchen, och jag blev lite glad när jag upptäckte att det var samling 15 och inte 13.30, för då hinner jag plugga lite matte och så också:) och annars skulle det blivit väldigt pressat schema. Har också "bokat in" en intervju med morfar till ett skolarbete, så det känns bra att jag bestämmer saker och får dom gjorda och så!

Igår var det skola på dagen. Vi skulle ta spexfoto med klassen, men kul att bara 12 pers dyker upp! Men men , vi hade inte heller ngt tema, så vi la oss i en hög typ...,...sen var det lite mer skola, lunch och sen ledarskapsprov, som jag typ hade börjat plugga till 23 dagen innan,. Men det var inte så svårt, så jag hoppas det gick bra, det var bara ett vg-prov också.

Sen träffade jag tora, sofia och sara vid tbanan när jag kom hem och dom tvingade mig att kuta som en dåre, fast det var 3 min, men aa, jag visste att jag var sen. Sara skulle växla pengar, och vi gick till åhlens och sofia köpte hårärg. Sen gick vi till hemköp, jag köpte vindruvor för 10 spänn, sofia godis för 9,50 och tora nötter för 7,50 kul va?;)

Sen gick vi till muffinsfabriken, och jag köpte en fet muffins som vägde bly, kardemumma med vanilj, den var god, fast ganska mäktig om man säger så;) Efter det började vi vandra bort mot min skola, och typ mötte massa elever ocg lärare överallt.! Sen blev det båten hem, och sen tväriswen. Först trodde jag att vi skulle käka pizza hos sars, men det blev inte så, så jag och sofa drog in til kungsis istället och käka libanesiskt, det var mumma, men o så mätt man blev! Sen träffa vi clara, och vandrade hem till sara där tora redan var. Vid tio var hon tvungen och dragga, för hon åker till kreta idag med skolan , fett med lyll, så vi vandrade också hemmåt, men det var skönt, jag kom i säng tidigt, eller ja 12. Och kunde sova ut tills idag, nice!

Sen måste jag bara berätta värsta grejjen!!:
När jag stod på skanstull ch skulle hem från skolan lyssnade jag på danny i min podde. Då kom ett tåg in på stationen, och jag tyckteliksom att jag skymtade honom i tåget, och så kollade jag på dörrarna typ två bort, och så tänkte jag , om han inte går av , så går jag på, för jag skulle ju ändå till gullis, men han gcik av, och sen gick han förbi mig typ en meter ifrån och vi fick värsta ögonkontakten också!!! hahah, fett galet!! Men sen blev jag på så jävla bra humör, och gick omkring som ett clubkid hela dagen/kvällen med mina gina-glajjor:) Soft var det!


Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag tänkte jättemycket på att du hade skippat Danny-incidenten i redogörelsen för dagen och undrade verkligen varför. Men sen kom den ju. Förresten har du ett faktafel, mina nötter kostade 9.50, sådeså!

2009-09-26 @ 15:27:48
Postat av: Anna

Ja, jag vet!!! jag glömde det först sådär på morgonkvisten, men sen kom jag ihåg det!! Såklart, och då fick det bli en liten nice pic också:)!<3

2009-09-26 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0