Träning mm.

Nu är jag nyss hemkommern från träningen, snart blir det käk och inspelad idol, nice:) Träningen var ändå fett kul idfag, man fick kämpa, men om man e glad gör det liksom inget, man bara springer runt och ger järnet!!;) Först mv-träning, och sen vanlig. Hade heldag i skolan idag, och sen träning på dirr eter, så jag gick hemmifrån halv 8 i morse, och kom hem nu vid 21, c 12 tim senare, har kånkat runt på min väska hela dagen, tuuungt.!

Imorrn e det schuule till 16 ca, ledarskap sista, och sen e det leedigt!!;) Hela helgen tom. eftersom våran match ligger på måndagen:) könns som jag hade flera saker som jag tänkt skriva, men nu kommer jag inte ihåg det ju:( men men . lite uppdate iaf. PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag kollade också på inspelat idol. Bara så du vet.

2009-09-10 @ 22:32:53
Postat av: soffan

asså seriöst hur jävla koncervativ får man vaaaaaa? azzå abada!!! alla vet ju att man kan kolla på allt på interneeet!!!! det e bara du och tora som typ (kollar på true blood) när de går på tv och typ neeeej pappa spela in idoool!!! ojojojojojjjjjjj



att kalla er primitiva skulle i detta fal nåstan inte vara en överdrift, men jag älskar er ändå era små 40talister.

2009-09-11 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0