Pressat skedule!

hej alla!

Har inte hunnit skriva så mkt, för jag har så mycket, och i onsdags hade jag kemiprov, och det gick asdåligt, men men, får se hur dt går. Nu ska jag plugga ledarskp, vi ska ha prov imorrn, men vi har typ bara gått igenom jätelite,. I helgen blir det chill hos sars imorrn, kaanskee kan ta med datan förresten, så kan jag blogga lite och så, fett nice:) seb på lördag e det först match , och sen avslutning med laget, fett nice:) På söndag måste jag plugga, och just det oj, det ska  jag försöka göra typ fre och lör lute mee, matte e första provet, hoppas det går bra!!! Sen skulle jag nog också ta en fifis med magda på söndag, det var länge sen nu:) Japp! Nu måste jag dra, så long! puss puss <333

Kommentarer
Postat av: Tora

Vad är en fifis?

2009-09-26 @ 15:29:12
Postat av: ANna

fikis=fika

2009-09-26 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0