Chill, men min rygg!!

Tja!

Har det soft och lungt nu när jag iinte har ngr a träningar, men var iaf. ute och sprang igår, och idag med sofia:) men nu sk ajag nog vila, för jag har fett ont i ryggen, eller ganska iaf. och sen frågade C om jag ville spela match på fredag, men då vet jag inte om jag ska det, för jag har ju ont i rycken, och borde typ vila då, men aa, jag vet inte, får se hur det känns imorrn... Har kollat på AA, och sen riverside, assåå, kim tror attt han äger allt och alla, och jaaa, det programmet assp, men det e kul för att det är som det är, ganska amatörmässigt ser det iaf. ut;)

Har bara pluggat lite ikväll,, fick lite flow med fysiken, men ingen big deal,  börjar 12.30 imorrn, så jag ska försöka göra lite nytta då med. SÅ därför måste ag gå och lägga mig nu då:)  Så förresten johnpa i en reklam precis på tv om det e ngn som har sett den eller fattar vem jag menar;)

okay, se you pals, PUUSSS<33

Kommentarer
Postat av: Tora

Åh jag har inte checkat förra veckans riverside än, har så mycket att göra hela tiden.

2009-09-29 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0