CCC

Heloww suckers! , nej skojja;)..mina små sockerbitar:) <3

Har haft det hektiskt, och därför inte hunnit skriva, min dag:

Upp, äta frulle, dra till klaripeten, dra till skolan för en lektion, lunch med brudarna;), tillbaks till skolan för ytterligare lektioner, och 16.40 lämnar jag skolan. Till tuben, sen hem, käka och fixa på ca 15 minuter, och sen till tuben igen för att åka till träningen, klockan e nu ca 17:45. Träning från 18.30 till 20:30, sen duusch, konsum och risifrutti och bussen hem, höll på att somna;) Väl hemma igen kl 21:45 nice, nu kommer man sova gott!:)

I helgen ska jag på Como Challenge Camp, om det e någo som vet vad det är? Typ prova på lumpen, hoppas det blir kul, lite äventyr;) PUSS PUSS SNUTTEGULL<3


Kommentarer
Postat av: sara

värsta snygg dagens anni :D

2009-09-17 @ 22:20:24
Postat av: Tora

Åh juste det hade jag glömt, hoppas det blir kul! men du, vi måste ses, det var aslängesen. <3

2009-09-18 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0