Avslutning med rökutveckling

Tjo!! Idag har vi haft avslutning med fotbollen, riktigt nice asså, trevligt:) Tog hem årets närvaro tredje året i rad, kännd bra. haha...  Sen skulle vi hem, och vi tog tuben, men vi fick seriöst stå och vänta i en timme ppåp tbanana i medis,, men sen komm linneas pappa, så vi fick skjuts, men precis då kom tåget, men ajja, det var fett snällt!! Nu blir det möte på torsdag om nästa säsong, och då får vi se hur den blir och så, uppbehåll här näst iaf. ska bli skönt med soova, men man kommer sakna träningarna, träffa alla, och träningarna! Men vi får se vad dom säger. Avslutningsmaten var iaf. bäst!! asgott kina buffe typ chinga wang , eller ching wang hette det, inne i stan, fett narre!!;) Nu blir det lite äppelpaj, och sen softa och sen sussa, skönt med sova-helg eftersom jag ine fick göra det förra helgen, eller förresten, vi gick och la oss tidigt, men upp tidigt, men aaja. Imorr ska jag göra en intervju till skolan, eller kanske två, och jag skulle bara vilja ta tag i alt jag har i skolan, och bara göra det. Men det e inte så enkelt det bara går inte att gra vissa saker, typ i maatten, om man inte fattar en sak så fattar man det ju inte, och då kommer man inte vidare!! blir så lack ibland på det. Fatta hur skönt det vore om man typ tog en dag, och man fick värsta flowet, och typ kirrade flera uppgifter efter varandra , fett nice! men imorrn e det matte som gäller först och främst. PUUSSS PUSS



NATTZZZ!...<33

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag har också haft en sova-helg. Nu ska jag också sova snart. Godnatt

2009-09-27 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0