Seg?!

Varför är blogg.se så segt?

Idag har jag vart i skolan, kemi och matte stod på schemat, jag satte dit matteläraren haha, ha sa det själv. Ja nui kanske inte vill höra vad det var, meen kortattat: vi skulle lära oss att bräkna vlym med hjälp av integraler, och han ritade en jättekonstig bild med "fel" volym som svängde runt x-axeln, haha, han sa att han fällde kroben över sig själv, men att jag hade rätt:)

Sen var det hem käka en portion gröt, och lite desperate och uggly, ligger efter i alla serier... Sen drog jag iväg till hälsoforum och träna med linnea och emelie, intervaller och grejjer , riktigt svettigt, men mkt roligare än att spinga en timme som jag gjode i måndags.. Sen var det hem, och pannkakor, sen lite plugg, inte mkt dock, och sen oskyldigt dömd. Nu ska jag sova, hmmm vet inte riktigt vad jag ska ta för kläder imorrn, funtar på det nu.. ska iaf. inte på mv-träningen iimorrn. har tränat hela veckan, såå.. jag kanske ska till gymmet imorrn och löpa min fredags-mil-runda eftfersom jag typ inte kommer hinna det på fredag eftersom jag ska träffa folk antagligen, och så måste jag köpa löparskor, och slutar inte så tidigt, och vill inte träna på en fredagkväll, och på lördag e det högskoleprovet! anske intervallträniingen dåeftersom jag inte e hemma på sön? hmm, tål att tänkas på, men sen ska jag vara borta på kvälen, och söndag = Fårö , NIce!!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: soffan

blablablablablablablaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-10-21 @ 22:42:59
Postat av: Anna

va?

2009-10-22 @ 17:40:30
Postat av: Tora

Hoppas det går bra på provet förresten.

2009-10-24 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0