#Lov snart"

Tjo broschor! issade bonde igår, måste catcha up såklart får se när. Ganska soft dag idag, fast det kanske inte tycks så, meen. Imorrn börjar vi senae än vanligt, 9.30, så jag ska försöka hinna träna innan skolan, kan funka;) fast imorrn morgon kommer jag inte vara glad åt de, men det e därför jag ska bestämma det nu och sen packa väskan idag plus gå och lägga mig typ 10 då kommer det funka, annars blir det fett stressigt, för jag ska träna i en timme, sen ska jag duscha och så som kanske tar en halvtimme, sen ta mig till skolan, kanske en halvtimme beroende på när båten kkommer, och byata om innan också, det blir typ lite mer än två timmar vilket betyder att jag måste börja träna vid..oj halv 8 det pallar man ju typ inte, meen om jag börjar träna kvart i kanske och duschar på en kvart istället, kan funka;) För jag pallar inte träna sen på em eller kvällen liksom.. men det blir soft om jag komer iväg, vilket jag ska eftersom det e bara att köra på , och sen blir det loov, asså fårö, kommer bli lungt och nice, härligt!!

Här är när jag hälsade på torb i kiorren förra året, inga kunde , bara vi som åt klubba, hah! nej jag skojja, det var faktiskt kunder..;)






Kommentarer
Postat av: Tora

Ahh jag vill att det ska bli sommar igen!

2009-10-24 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0