Höstrusk!....

Idag har jag bara varit inne och hemma, me det e nice att inte ha några uppbokningar. Nu när vi har uppbehåll känns det väldigt lungt, man e typ ledig hela tiden , nice. Jag har ju haft ont i ryggen, men kanske att det kändes lite bättre idag. Jag ringde min tränare som sa att jag skulle ringa till våran naprapat i laget. Av det han hörde trodde han inte att det var så farligt, så jag hopps inte det. Ska dit imorrn kl 17 iaf. så får han kolla på det. Annars idag har jag räknat lite mattte och fysik, och kändes bra faktiskt, och ag kunde koncentrera mig på första gången på länge kändes det som. Men sen var man tvungen att lära sig liggande stolen, och jag fattade inte, så jag får väl googla det  sen , pen du ska jag kolla på ngt programmm, och äta en chokladboll:) mumma. SItter och kolalar på öis-kalmar, står 2-0 till öis.

Höstrusk vid skolan...


Kommentarer
Postat av: Tora

Gud vad du snarrar. Havrebollar dag ut och dag in.

2009-10-04 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0