HG

Nu har jag skrivit högskoleprovet, kan inte säga att det gick så jättebra, jag blir typ förvånad att jag ens hade rätt på ngn? Jag hade iaf minst 74 av 122 typ runt 1,0 kan jag tro, hoppas 1,1 så var iaf de 400 spännen värda en lite förbättring från förra gången, men aa. Tror inte det e min grej asså, men jag kommer nog igen nästa år igen ska ni se,, haha, mmm jag gr det nog en gång till iaf. 3e gången gillt kanske, eller vad tror ni? ska typ läsa böcker böcker böcker, det e typ det som e the shit! tydligen.... Nu ska jag se typ mammas pojkar, sen hänga tvätt, sen packa lite. imorrn e det STÄLLA OM KOLOCKAN GLÖM INTE DET. 1 timme mer sova mmm. imorrn e det samling 9.45 ute på gatan, då traskar vi icäg ot fårö, undra avd jag ska ha för kläder hmm, blir nog mina nya älsklingstights, och ngt mer:) Ses imorr brudar! Och puss och kram till alla andra som jag inte ser imornr, hoppas alla får bäst lov! PUSS!


jag ser lite uttråkad ut, men det e bara för att jag e trött i ögonen, men jag e glad inombords;)

Kommentarer
Postat av: Tora

tack för en trevlig resa. Puusssssssssssssssss

2009-10-28 @ 23:16:02
Postat av: ANna

tack sjäääv, puuuzzzz

2009-10-29 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0