HG-provet imorrn..

Walla!

Kollar på idol nu lite halvt, undra hur det går;)?...

Idag var jag som sagt och tränade imorse, sprang en mil, fett jobbigt, men sen va det nice, en timme tog det. Men sen fortsatte jag typ att svettas, fast jag duschade kallt, haha!! Sen va det skola,och så, sen lunch och sen ledarskaps redovisning, fast jag skulle inte göra då, men jag lyssnade.:) det va kul faktiskt och intressant!:) Sen köpte jag ett par riktigt fräcka joggingskor! Imorrn e det Högskoleprovet som sagt, så jag ska snart gå och sussa, men först kolla klart på idol, och sen lägga min mat i en låda, seen sova:)


Vilka fräckisar va?!

Kommentarer
Postat av: Tora

Shit vad jobbigt.

2009-10-24 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0