Hemma igen!

Hej ni nu!

Nu e jag hemma igen, eller ja, vi kom hem i onsdags kväll efter en redig språngmarch till pendeln;) Det var iaf. riktigt myyzz på fårö, så himla gött att bara chilla typ. Det vi gjorde var typ att ena dagen gå en saftig promenad till norsholmen (var det det?) och sen tillbax såklart. När vi km hem var klockan typ 4 så det bara av till affären på dirr. Vi köpte upp halva lagret på kyckling, och till middag blev det asgott, marinerad kyckling a la clara och sen potatis och rotfrukter i ungn med en riktigt good tsasse. mmmm.. Jag kan inte säga att jag var så himla delaktig, en jag skärde iaf. potatis och skrubbade dom och sen gav jag morotschips och massage;) haha,. Dag2 var det vi gjorde typ att åka och koolla på ingmar bergmans grav och biograf typ. Och så kolla vi på raukarna. Det blåste och regnade, meen det var sån himla ower att stå där och kolla ut på det upproriska havet. Det e verkligen mäktigt! Sen va det in i bilen igen och bulle med sofia i knät. Så var den dagen avklarad, nästan. Nä men vi äkte till affäre och köpte upp resten av kycklingen, och sen blev det världens goodaste thaigryta tilll middag, all cred till den!!:) Jag var ute och sprang på stranden, det var också power, när jag började var det ljust och ngra där, men sen blev det mörkareo ch mörkare, så när jag gick upp var det typ kolmörkt! Sen chilla vi gaalet, eller det gjorde vi hela tiden. Sen var det hemresa ärsta dag, och den tog ju hela dagen. Orup var på samma båt både dit och hem, och loke gladiatorn var på hembåten, men det var bara jag som kände igen honom;)

Igår var jag först och tränade och sen träffa jag magda. Vi dråg runt i stan hala gaden, och jag köpte som en lång skjorta och en tisha, på rea såklart, asså jag e bästa på att hitta saker på rea, fett smart ju, tycker ni inte? det e ju billigare liksom. Sen hitade magda också till slut käder med, fast jag tyckte västan borde hängt med aswell, men men, vad ska man göra?;) Sen va det chill på kvällen ,med idol och så. Idag ska jag plugga, borde börja nu typ, och hoppas chilla ikväll me om inget dyker upp.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: soffan

Bra Anna!



Däremot skulle du kunnat ha delat in, tex dagarna i stycken ist för att ha pressat samman hela fårö-resan till ett stycke. Det var svårt att hänga med i texten då och man tappade lätt bort sig mellan raderna. Men annars ett välskrivet arbete.



Creden hoppas jag inte var riktad till grytan utan till mig och Tora.



MVH Sofia Hellsten 0735355538

2009-10-31 @ 13:42:20
Postat av: Tora

Håller med ovanstående. På det hela taget en fin sammanfattning av händelseförloppet, även om viss korrigering gällande styckeindelning kan vara på sin plats.

2009-10-31 @ 17:21:14
Postat av: Anna

hahha, bra feedback brudar;) ska tänka på det till nästa gång.

2009-11-01 @ 00:29:20
Postat av: sara

jag tycker att anna ska koncentrera sig på grammatik och stavning, kanske en genomgång av texten innan du publicerar?



Däremot tycker jag att det är oerhört bra att du försöker provocera läsarna litet i slutet av inlägget, det är så man skapar en framgångsrik blogg, se bara på kissie!

2009-11-02 @ 17:45:53
Postat av: Anna

hahah, vaddå provocera? okej, jag kan tänka mig att se över styckeindelningen, men stavfel orkar jag inte rätta, sorry...

2009-11-04 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0