Hej Ni!

Matte som gäller denna helg, fett seegt... satt typ två timmar med pappa och knåpade på tal, gissa hur många vi hann...?...3 st, fett sämst boken e am störd, det finns ju inget lösningshäfte till den, då får dom ju fan förklara lite bättre!!

Igår vad det iaf. finisch på vårat projekt, filmen. Vi va fett nöjjda med våran film, men det var andra som hade gjort bra också. Men alla röstade på våran film så att dom inte skulle behöva gå på kvällen, och jaa, inet för att dom skulle slippa iaf. men vam kan hindra. Det var iaf. vi 4 som representerade våran klass, men vi spelade upp den andra filmen iaf. men typ ingen av dom andra fatta att den va kul, typ bara vi som satt och garvade, hah!. Jag röstade på ngra tvåaboys som typ dansa med mera;) i sin film, fett sköna dom va! menn dom vann inte, det gjorde vår parralellklass, som va fett bittra för att vi inte rösta på dom, men palla va det, dom hade en bra film, men dom hade ju inte gjort uppgiften. Aaa, sen drog vi hem till Lisa iaf. och kollade på idol, blev ingen middag, för vi smaskade godis, och hade ätit en riktig fet asiatbuffe till lunch, så det behövdes inte, lite konstigt för att vara mig? Sen drog ja hem, och somna sötT!

Idag har jag som sagt räknat med papi, tagit en snabb springrunda, och sen hem till min kusse för han fyllde 15 bast! Stora grappen nu;) När vi kom hem var det fest i källarn, nu gör jag inget, måste räkna matte, gaah, på en lördag-kväll!!!?!, man ba what!?

Nästa helg + weekbeginning blir det fårö, så jävla nice det ska bli! inget skolarbete förler med dit vill jag lova!:) Nu ska jag ta en till äppelkaka.

Förresten ska jag va med och spela DM i skolan, vet inte när det e, men ni kommer säkert höra mer om det sedan.


hah!;)

SEE YOU SWEETHEARTS!

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag vill veta vad de där uppgiften gick ut på.

2009-10-18 @ 10:32:38
Postat av: Sofia

hej

2009-10-18 @ 13:39:12
Postat av: sara

fårö <3

def inget plugg med dit!

2009-10-19 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0