Nappis!

Hej!

Nu har jag varit hos naprapaten. Han trodde att det inte var någonting farligt, jag kunde träna och så som vanligt. Det var typ som om jag hade stukat ryggen, kanske ngt ledband som gjorde ont nör jag böjer mig fram och tillbaka. Och sen har typ musklerna runt om blivit spännda. Ska nog ut och jogga imorrn em tror jag:) Sen sa han också att jag hade typ överrörlig rygg, för jag kunde svanka apmycket tydligen, så han skulle skicka några övningar som jag skulle göra för att bygga upp stabiliteten runt ryggraden. Aaa, men jag hoppas att det snart försvinner bara, det var bra att smärtan var lokal iaf. och det är den väldigt.

Annars idag har jag varit ute på en prommis med sofia, yra och bonnie. Kul, och skönt att komma ut, har typ varit ine hela helgen känns det som. Har försökt plugga också, och det har faktiskt gått ganska bra, men har det helt hänt upp sig i matten. FÖrst gick det bra, men sen trodde jag inte att jag skulle kunna räkna mer, men sen gcik det, fast knackigt, men sen kom en verkigen slap in the face, så nu e jag helt fast, men jag tänkr såhär: om jag istället gör fysik idag, så kan jag ju sitta med matten bara imorrn när jag fått hjälp av läraren. mMmm det e så jag får göra:)

Snart blir det middag också, och sen typ till sara för film.,..,sen dusch och inte i säng för sent;)

Ska jag förresten säga vad jag har ätit idag, inte så bra... :

Till frukost/tidig lunch, åt jag tre knäckemackor och ett ägg (bra), men sen åt jag ingen lunch för jag hade ju ätit frukost nästan precis. SÅ efter promenaden gick vi till ica, och så köpte jag , eller soff en havreboll och ett winerbröd som jag glufsade i mig. Sen, när jag kom hem var det fika med äppelkaka med vaniljsås även, mums! Till efterrätt till middag väntar även en chokladkaka, får se om jag pallar med den, för nu e jag verkligen sugen på riktig mat!!

Imorrn e det skola som vanligt går fm. För närvarande e det ganska lungt bara matten som spökar lite, och sen måste jag göra klart min projektplan, men annars ganska lungt. I vanliga fall skulle jag nog inte ha gjort så mkt på det andra, men nu försöker jag ligga i för att hänga med bra i skolan nu när vi för en gångs skull inte har några träningar. Jag känner mig heller inte stressad, för jag vet att jag har mycket tid att fixa saker på, nice:)


Kommentarer
Postat av: Tora

Jag sa ju att du inte skulle få men för livet... Men bra att det inte var nåt farligt.

2009-10-04 @ 22:23:13
Postat av: Lord :)

hoppas ryggen mår bättre! Kul att läsa din blogg,, det här har inget med bloggen att göra men vi får samla "gänget" och ta en fika någon dag! :D

2009-10-05 @ 20:00:55
Postat av: Anna

Hej lord!! du har äntligen hittat hit!! Ja, det får vi verkligen göra! :)

2009-10-07 @ 16:05:23
Postat av: sara

fika låter väldigt önskvärt!

2009-10-08 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0