Äntligen!

Äntligen funkar det att logga, ju! Ni kanske tycke att jag inte har uppdaterat, och det har jag inte heller, men det e bara för att jag inte kan logga in ju! Men nu e jag iaf. här.

Den här veckan håller vi på med ett projekt i skolan, mycket roligt,. Vi ska göra en film, våran kommer bli bäst självklart!;) Annars, ja ganska soft vecka pga. det, så det e nice, men matten e ju inte ooch leka med å andra sidan, SKa till pappa idag och räkna med honom, hoppas jag hinner klart allt typ, kommer krävas många timmar meen, jag borde.  Till middag blir det pannkisar, ska börja snart.. :) Här kommer lite bilder:


Verkligen nostalgi,!, hur många dagar och timmar har jag inte spenderat här?


Jag har en förkärlek till såna här bilder:)


Skolan


En ascool polishelikopter som jag bara var tvungen att zooma in på!





Idag var det svinigt och kallt, så jag fick lov att ta vinterjackan!, känns som det var nyss jag gick i shorts, jag badade iaf. i september, och det var inte länge sen, nu e det snö och grejjer!

SEE YOU SOON! <3333

Kommentarer
Postat av: Tora

jag hatar kyla.

2009-10-14 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0