spännande....

Asså nu börjar det hända saker i PH, jag tror nästa vecka kan bli kul;) hah!!

Igår va jag iaf. och såg New Moon! Jag tycker ändå slutet var asbra! fö det kändes inte som man hade kunat sluta på andra sätt, typ allla skrek, och då var det slut!!; hahaha, ni som har sett/ska se den fattar:) men det roliga va ju att typ varje gång edward elller jakob va i bild, så var det typ tjejskrik i hela salogen, det  ar så att man garva från time to time, asså gaah, måste läsa böckerna!

I morse skulle jag spela klarinett kl 10, men jag hade helt glömt det när jag gick och la mig igår, och jag hade inte min mobil vid sängen, för då hade den påminnt mig, men det gjorde den inte:( men ajja, jag fick sova istället, men nu blir det på mångdag stället, ajja, därför måste jag plugga i helgen till matte och fysik-prov... vet inte vad som händer idag..plugg kanske, mitt projektarbete måste ju gå frammåt också, men efter denna onsdagen då kan jag iaf jobba med et:) bye bye babys!

Kommentarer
Postat av: Tora

Hahahahahahahahahahahaha gud vad kul att alla skrek. Måste nästan (fast bara nästan) se den enbart för det.

2009-11-22 @ 12:40:09
Postat av: Karin

ANNA!! HAR DU SETT DEN NYA ICA REKLAMEN!!!!!

2009-11-23 @ 20:47:31
Postat av: Anna

neej det har jag inte, men jag har hört ryktas om emd??!

2009-11-24 @ 19:27:17
Postat av: sara

fast dom skriker nog inte fortfarande, det var väl bara vid premiären som alla twilight-fans var o såg o skrek liks. men han är värd att skrika åt, ni vet vem ja menar..

2009-11-25 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0