slut..

sitter och kollar på bonde, och hoppades på ica-reklamen nu i pausen, och jag fick se den!! asså jag skrattar så gott!!:) -Den går åt som smör!, hahahah<333

Idag hade jag matteprov, och igår fysikprov, så jag bestämmde mig för att ta en lungn tv-kväll ikväll.:) Bonde, oskyldigt, och sen kanske paradiise, får se?:) Är astrött, mona ögon håller på att falla ihop hela tiden.. Har vait och tränat idag efter skoan, och jag kände hur slut jag var i kropppen, tor jag skippar fredagens träning för vi ska ta svinisvaccinet då, och sen ska jag spela cup hela helgen, så det får räcka, man måste faktiskt vila sig för att kroppen sa kunna tillgodota sig träningen, så nu blir det två träningsfria dagar:)

Är det någon som har ngt förslag på en rolig kemisk analysmetod? pleas skriv!

Nu börjar bonde igen!! :) PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Tora

hahaha jag såg bara typ sista sekunden när Danny vände sig om och jag bara DAMN IT.

2009-11-27 @ 23:01:31
Postat av: sara

det finns väl inga ROLIGA kemiska analysmetoder?

2009-12-04 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0