Kärleken får liv igen, och lever sen långt in på hösten!

hej!

Nu har jag ätit frukost och lunch i ett. SOv ap-länge, och sen gick jag upp och gjorde frukost, fast inte så avancerad, sen gjordes det lunch, så då passade jag på:) Nu har jag kollat på ensam mamma söker och det e precis klart. Asså förut tyckte jag det verkade som typ sämsta programmet, men nu när jag har flöljt det så tycker jag det e asbra, man blir så glad av att kolla på det för att dom e glada liksom, och sen e det ju sån sommarkänsla över hela programmet, och alla typ svenska dansbandslåtar dom lägger in som passar till det som händer är ändå rätt kul:)

Igår va jag torb och sars hos Lord. Riktigt nice var det. God mat och singstar, guitarhero och idol:) Jag diggar hela deras lägenhet starkt, asså den e sååå fiiin, ni skulle bara veta!!!

Idag blir det en soft dag tror jag, ska försöka komma någon vart med mitt projektarb. nu så att jag inte måste gå runt och tänka på att jag måste komma igång me det hela tiden också. Ikväll blir det nog myz hos sara, mamma hade bioplaner "the girl who played with the fire" men de verkar inte slå in. Får se vad som händer, nu ska jag borsta tänder. PUSS


Kommentarer
Postat av: Tora

Du måste åka på svennesemester :)

2009-11-15 @ 10:04:20
Postat av: Anna

jaaa, jag veet!!!!

2009-11-15 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0