käken fuckar yyyrr!!!!

Halloj allihopa! Min käke e störd, asså på riktigt, tänk om den typ går sönder? Asså när jag gapar typ knäcker det i hela huvudet., asså det gör alltid det lite, men nu idag, ikväll blev den jättekonstig....inte kul, asså man har typ ingen kontroll alls.

Har iaf. vart i skolan, kemi , matte. Sen hem och käka lite havregrynsgröt,, och sen iväg och träna. Intervaller, men det gick faktiskt bra idag, hade mitt älsklingslöpband <3 Sen gick vi till gullis i regnet, och sen åkte jag hem igen. Blev lite uggly betty, och sen mat. Efter maten var det bonde, yaya! och sen skulle vi kolla på sveriges match. Var egentligen taggad, men det var inget drag kände jag från första minuten jag såg, Det var liksom en träningsmatch typ, så den kändes helt meningaslös..Asså jag brukar tycka det är kul, och jag tror på Hamrén, men jag vet inte,..kändes segt. Så jag skulle räkna lite matte töänkte jag, men jag gjorde inte ens ett klart, och sen gick jag upp och kollade på pandoras ask i paradise;)

Imorrn blir det en soft dag till, ingen träning, men kort skola, nice:) Nu e jag trött, så jag ska ta mig min nattsömn nu:)

bye bye babys!


Kommentarer
Postat av: Tora

Men kan du inte göra dina ordinerade käk-övningar?

2009-11-19 @ 22:45:17
Postat av: Anna

jo, men jag har tappat bort lappen, och jag litar typ inte på dom för det verkar inte som ngn vet vad det är egentligen, och det blev ju inte bättre av det när jag gjorde dom..:(

2009-11-21 @ 13:53:46
Postat av: Anonym

paradise hotel. en i min klass käke knäcker också hela tiden. ni borde skriva en bok tillsammans!

2009-11-22 @ 18:10:43
Postat av: sofia

paradise hotel. en i min klass käke knäcker också hela tiden. ni borde skriva en bok tillsammans!

2009-11-22 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0