Halloj!!

Idag blev typ en mattedag, och de va fett bra! Efter kemin gick vi till ica bara för jjag hade glömt pengar i morgonhetsen. Sen satt vi och pluggade matte på luncen, fett bra, för vi gjorde ändå några som jag inte hade klarat innan. Jag, carrie och molle, fast malin hade redan räknat allt, lyllig du e:) fett duktig;) Sen var det lektion också, och vi fortsatte räkna typ 2 tal till, men kom ihpg, matte e e inte lätt,  så det tar typ en halvtimmer per uppgift känns det som, liksom!!? och det gör typ det också. Sen var det hem ,, och hämta träningsgrejjer, käka lite gröt och iväg till träningen med linnéa tidigare än planerat, great! vi va klara vid halv 5 redan och åkte efter dusch. Hemma var maten klar, yes! och sen har jag typ suttit hela kvällen med mitt fek a arbete som ska in på fredag, ska jobba hela dan imorrn också typ.

Idag kom jag egentligen för sent till skolan, känns som jag har varit på vippen flera gånger nu, jag pallar liksom inte bry mig... eller? nu får det bli skärpning! men har ändå bara 10 min frånvaro i år så...vad e grejjen liksom?

Igår var jag och fikade med Lord och Sara. Blev en väldigt god glass på montis, cocco e faktiskt ap-gott, fast den andra kulan vanilj såklart;) och sen strössel, e sugen igen! Vi snagga om allt mellan himmel och jord faktiskt, riktigt nice:)


riktigt cooola!

Nu ska jag sussa vänner, puuuss!!!<3

Kommentarer
Postat av: Lord :)

:D

2009-11-05 @ 13:23:41
Postat av: soffan

asså anna HAHAHAHAHAAAAAAA..



en sak till: ehm garanterat att du inte får sänkt betyg på grund av att du kommer försent 5 minuter. inte ens om du gjorde det varenda lektion under hela året.

2009-11-05 @ 16:32:24
Postat av: soffan

asså anna HAHAHAHAHAAAAAAA..



en sak till: ehm garanterat att du inte får sänkt betyg på grund av att du kommer försent 5 minuter. inte ens om du gjorde det varenda lektion under hela året.

2009-11-05 @ 16:32:39
Postat av: Tora

jag är ledsen att jag inte kunde vara med :(

2009-11-06 @ 22:55:16
Postat av: sassi

haha, vi hade faktiskt väldigt mysigt :) vi får göra det till en tradition! speciellt till sommarn.

2009-11-08 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0