Finaste kisen bor i globen

Har spelt turnering i helgen:) kul, men jobbigt. Man spelar intensivt i en kvart och kämpar som fan, (och svettas som fan;)) sen är det två timmar till näsa match och så stelnar man till och så, men men. Halva mitt as e helt mört, har typ stuat tummen, och så fick jag ett näsblod, men fan va vi ägde!!!!;) så jävla surt när vi åkte ut i semin från att ha varit obesegrade i alla 6 matcher:(. Vi va bäst egentligen, och så va det berkligen, vi hae bäst tempo, bäst passningsspel, snyggaste och smartaste kombinationerna, och de snyggaste målen. Vi hade allt, och publiken älskae våra matcher. nu är det ju så härligt att jag mste plugga mee, GREAT! SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: Tora

Titeln?

2009-11-30 @ 17:17:47
Postat av: soffan

ja jag håller med tora.....

2009-11-30 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0