dagarna är räknade

Hej! Tiden går fort, snart e det ju fan jul. Brukar vara så, efter sommarn blir det typ jul på dirr, weird?;) Men iaf. känns sm jag inte gjot ett piss nytta idag, men det har jag faktiskt, på fysiklektionen:) Men iaf. så köpte jag med mig jättegod mat hem, thai-nudlar, med kyckling och grönsaker, och typ röd curry-sås, mmm, men lite hot! Sen fastnade jag såklart vid tv:n och alla program jag bunkrat med som jag inte hunnit sett innan. Destperate, grey´s, gossip...ja det blev en hel del, men iaf, because i was woth it;) På fek A fick vi iaf. tillbaka vårat arbete "Starta eget", som typ e det enda vi gjort idag, och man fick komma ut ooch prata om det. Men till mig sa hon bara:

- Jag har ingenting att säga, ditt företag är i toppform
, och du har bara dig själv att tacka!

Snacka om att det gjorde min dag:) Va fett nöjd med det, så ngt annat än mvg hade jag inte tolererat;)

Satt och kolla på bilder som jag har framkallat förut. Det e ju så kul!. Tror jag ska göra ett ego-album och klistra in alla:)

Förresten, den 16 Januari drar jag, molle, nina och Lisa till London. Ingen går säker då;)

You know you love me, bye bye babys!


Kommentarer
Postat av: Tora

Och jag åker dit den tjugotredje! F.ö har jag alltid i mitt stilla sinne annat att du kommer bli egenföretagare när du blir stor.

2009-11-19 @ 22:43:46
Postat av: Anna

haha, då kan vi nästan träffas,där, men bara nästan... va har du ? seriöst? ja, det verkar fett nice, det gäller bara att ha en bra ide:)puss

2009-11-21 @ 01:04:11
Postat av: Anonym

jamen samma här.

2009-11-22 @ 18:12:57
Postat av: sara

men va kul att ni ska till london!

2009-11-25 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0