A to the n to the n to the a

Yo my bro´s!

Har gått ett tag, men jag har haft att stå i. Känns inte som jag vart inne på datan på ngra dgr heller, så aaa. Men ska iaf. sova nu, rätt tidigt för jag ska upp till labb imorrn,.. funtar på vad jag ska ta för kläder, tights eller jeans, hmmm?? får sova på saken. E lite förkyld typ, fast jag vill inte erknna det,men typ lite snorig bara , det e typ allt, och sen såhär sträv i halsen på morgonen så man får dricka varm oboy;) fast det e ju bara för att man sover med öppen mun för man inte kan andas i med näsan, där fck ni lära er ngt;) men har iaf. tränat på den, så det e väl ingen fara. Springa milen e inte och leka med, fast sist kom jag på ett nytt sätt att räkna liksom. Man kolla km för km, så sätter man delmål, ändå inte soft, meen.. Har inget arbete som ska in i helgen ,skönt, föra hade jag två, stooora. men nu ska ja sussa ju, puss på er mina små grisar! <33

Kommentarer
Postat av: Tora

Ses imorrn!

2009-11-12 @ 19:34:58
Postat av: soffan

meh varför ska ni ses?? jag tänkte precis fråga om vi kunde ses *(

2009-11-13 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0